onsdag 21. desember 2011

20. og 21. desember!


Dagen i går gikk så det suste, så jeg rakk ikke å skrive om pakkeåpning nr. 20. Men det var hans dag i går, og han kom sent hjem. Hva er det med gutter, å kjøpe presanger og klær i siste liten? Jaja, han kom da hjem tilsynelatende tomhendt, og jeg fikk ham til å gå å hente pakke nr. 20.

Kan ikke annet enn å si meg fornøyd med T-shirt'en han fikk, den passet akkurat. 

Igjen en travel dag, og sjokkmelding om brann i leiligheten under min datters. Hele pakkekalenderen gikk i glemmeboka. Det ble masse ringing til div. mennesker og engstelser for hvordan dette hadde gått. Det endte med at hele leiligheten til min datter var totalt røykskadet. Huff å huff, et mors hjerte gråter for  mine barn..... Om jeg bare kunne holde om dem og gi masse kjærlighet! Men dessverre sitter jeg her, langt borte fra dem.

Pakke nr. 21, må tilbake til den. Min kjære samboer har virkelig vist at han lytter til hva jeg trenger og ønsker meg. For inni pakken lå et  sett med presisjonssrutrekkere! Nå har jeg verktøy til å fikse småting, og da spesielt solbrillene mine som har en tendens til å løsne i skruen.

Presisjonsskrutrekkersett, 17 deler

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar