torsdag 22. november 2012

Nille e snille....

Hvem trenger Julenissen på besøk, når man får herlig pakke i posten???

For et par uker siden fikk jeg hentelapp i posten, å jeg var noe forvirret over avsender. Klarte ikke helt å finne ut hva jeg hadde fått, spesielt siden jeg ikke skulle betale noe. Tenkte kanskje det var en rest fra cchobby.no.

Jeg er jo litt "ustabil", går med hodet under armen og armen i bind. Husker ikke fra 12 til middag. Kan til tider være et problem. Så da jeg hadde hentet pakken, som var stor som et fjell, lurte jeg enda mer på hva dette kunne være. Og siden jeg var på vei til trening, hadde jeg ikke tid til å åpne pakken før etterpå.

STOR glede og forundring da jeg så hva jeg hadde fått!!!


Alle disse produktene!
Og dem har jeg fått fra Nille!
Jeg har ikke helt fått med meg hvorfor, om jeg bare har vert heldig, eller om jeg er en av utvalgte "produktprøvere". Som sagt, jeg husker forferdelig dårlig, og følger ikke helt med. Men glad ble jeg, og har allerede prøvet de fleste produktene som var VELDIG gode!


Trenger ikke å bekymre meg for å gå tom for såpe, lotion og div. på hytta på en god stund!


Ikkje løye eg syns at Nille e snille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar