tirsdag 23. desember 2014

Adventskalender 20.-23. desember!

Lørdags morgen og jeg er klar for både pakke og frokost. Vi skal reise til Erfjord, for å bytte pakker med familien der inne. Så det er "frykteleg tidleg"! Men hva gjør det når jeg vet at jeg skal kjøre over fjellet, med snø og det hele. Det er slik det kommer julestemning av.

Med meg på veien har jeg julelørdagsgodter!   
 Mine favoritter!

Søndagsmorgen hos "svigers". Koselig julepyntet hjem og alle slags lukter, hjemmebagst og julepålegg.
 Nr, 21 er en dvd, det er hvertfall sikkert. Men overraskelsen var stor da jeg så hvilken film det var.
 Søndagskveld så vi filmen, og den var morsom og sørgelig om hverandre. Anbefalt film å se. Historien Mary Poppins får en helt ny mening etter dette, og ikke i negativ retning....

Hjemme igjen, og mandag. Har måttet legge frem gavene til svigersønn nr. 2, for han skal ut å reise. Og da må han få med seg gavene fra svigermonsteret. hehe
 Og jeg måtte åpne min pakke, som også denne dagen var en dvd.
 Og det var jo bare rett og rimelig at det ut av papiret kom Mary Poppins.

I dag er jeg veldig sliten, og etter en lang tur før frokost måtte jeg bare ha et rundstykke for litt energi. Pakken i dag var myk, og jeg hadde ingen anelse for hva det kunne være.
 Ut av pakken kom DET søte skjerfet med rådyr på. 
Var det ikke søtt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar