lørdag 6. desember 2014

Adventskalender dag 5 og 6!

Fredags morgen og jeg var ikke så veldig sulten som du kan se av bildet. Men teen er med meg som alltid.

 Å om frokosten var noe dårlig, skulle jeg ikke gå sulten den dagen. 
MMMMM.... protein bar!


Lørdag og helg!

Frokost sammen med kjæresten er ikke noe som skjer ofte. Og han har fått kalender av meg, men kun fredag, lørdag og søndag før julaften. Dvs. kun 9 gaver, men han ble da så fornøyd og glad for det!

Han fikk noe så uromantisk som ullsokker og proteinchips. Sokkene ble han jo glad for, siden vi skal reise til Berlin i morgen. Men du så ekstatisk han ble for proteinchipsen! Hadde aldri sett det før, så han gledet seg veldig til å ha dem med seg på reisen i morgen. 

Jeg hadde dekket på bordet, men syntes ikke maten var så viktig som pakken min.

 Å denne gang var det ikke like sundt. Så nå trenger jeg ikke kjøpe meg "lørdagsgodterier"!

Det blir nok en stund til jeg får blogget om adventskalendergavene mine, for i morgen tidlig reiser vi til Berlin. Men skal komme sterkt tilbake på torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar