tirsdag 2. desember 2014

Når vi er glad i noen....

Vi er i overkant fornøyde og glad i naprapaten vår. Hun har rett og slett reddet hverdagen vår, både min og min kjærestes! Uten henne hadde jeg hatt mye vondere kropp, og kjæresten min hadde måttet slutte å trene med vekter pga. skade i en skulder. 

Ja, hun har rett og slett fikset oss.

Så denne julen vil jeg gi henne noe spesielt fra oss. Så jeg har sydd julestrømpe og kjøpt masse godiser å ha i den.


Nå har det seg slik at hun er supersunn og vegetarianer. Så jeg har ikke kjøpt sjokolade fra butikken, men to sjokoladeproteinbarer fra en kostbutikk. Hun får en søt liten nisse og papirlommetørkler me snømenn på. Og så fem forskjellige nøtteposer, de er alltid gode å ha med på tur, og det vet jeg at hun gjør titt og ofte. En sommer hun skulle ha ferie reiste hun på skitur og brevandring. Jeg sløver meg i syden, mens hun klatrer i fjellet. 

Hun er bare rå!

En dyktig naprapat er hun, men også god til å lytte og flink til å gi svar. Tror rett og slett hun også er min psykolog.

Om hun ikke er min bestevenn, gjemmer jeg henne i mitt hjerte som en. Og jeg vet at kjæresten min setter nesten like mye pris på henne som jeg gjør.

Denne gaven fortjener hun!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar