tirsdag 2. desember 2014

Adventskalender!

Jeg hadde med vilje ikke diskutert noe adventskalender med kjæresten min, for jeg syntes han brukte for mye penger på meg og jeg hadde litt lite fantasi til å lage til ham i år. Så jeg regnet med at det ikke ble noe pakker i adventstiden i år.

Men da hadde jeg ikke regnet med mine to døtre! 

På bakedagen vår lørdag 29. november, hadde de hemmeligheter i stua mi, og jeg fikk ikke gå inn der. Å jeg mitt dumme nek trodde de bare pakket inn julepresang til meg, siden de nå møttes sammen.

Men det var ikke julepresang, det var adventskalender til meg! MEG!

Jeg ble så rørt at jeg begynte å grine. 
Mine søte jenter!


En stor bastkurv med 24 nydelig innpakkede gaver.

Dag en ble åpnet sammen med en jordbær/blåbær-frokostsmoothie!


Å nå blir det scones me marmelade!

Dag to var frokosten en youghurt før jeg og hunden tok en mårentur. Og selvfølgelig måtte pakken åpnes mens jeg spiste.

Så godt jentene mine kjenner meg. Disse serviettene var jo bare helt nydelige og etter min smak!
Det blir så spennende med de 22 andre pakkene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar