torsdag 11. desember 2014

Adventskalender dag 7-11!

Da har jeg vert i Berlin med kjæresten min, og min mor og far var også med. Vi var veldig heldige med været, det regnet kun onsdag, og på kvelden ble det opphold og vinterkjølig igjen.

Før jeg reiste måtte jeg jo åpne kalendergave nr. 7!



Den søteste fyrstikkeska! Den går garantert opp på hytta, det er jo også der jeg bruker mest stearinlys og fyrer i peisen. Her hjemme er det lite med levende lys, da noen (jeg skal ikke nevne navn) ikke liker tente lys....



Er man i Tyskland, gjør man som det tyske folket og drikker en liten øl! (LOL)

 Julemarked og tv-tårn m/hotellet vårt i bakgrunnen.




 I dag er vi hjemme igjen, og da hadde jeg masse å glede meg til. Ikke hadde jeg hatt te hele oppholdet og kalendergavene 8-11 ventet på meg.

Sååååå søtt med alufolie m/print. Den var ny! 
Alt det andre var jo også midt i blinken. Som jeg har sagt før, jentene min kjenner meg bare så alt for godt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar