mandag 15. desember 2014

Adventskalender 12-15!

Fredags morgen, og jeg visste ikke helt om jeg hadde det travelt eller ikke. Det var liksom litt sånn skal, skal ikke. Reise på hytta, eller bli hjemme? Reiste jeg ble det veeeeelig travelt, ikke, så kunne jeg bare ta ting helt med ro! 

Men pakke skulle åpnes sammen med frokost og dagens te!

Rett etter at jeg hadde åpnet pakke nr. 12, ringte min yngste datter. Hun ville så gjerne at vi skulle møtes. Da var valget tatt, det ble hytta på meg denne helga, og på veien møtte jeg barn og barnebarn for lunsj. Vi godtet oss med julemiddag på forskudd, og hadde hver vår tallerken med pinnekjøtt. Mmmmm....

 Når jeg kom opp fredagen passet jeg på å få fram julepynten. Syntes det er like viktig å pynte der som hjemme. Hytta er jo liksom mitt "hjem", siden det er det eneste jeg eier.

Lørdags morgen satte jeg meg ved spisebordet og varmet meg på en god kopp te, og var klar for å åpne dagens pakke. Nr. 13!

Mmmmm, disse var skikkelig gode! Men klarte å la vær å spise alle på en gang.

Søndag morgen, etter en lett frokost hadde jeg meg min vanlige te og en klementin, og selvfølgelig pakkeåpning nr. 14!
Jeg må innrømme at jeg hadde klemmet litt på denne, og kom fram til at det var servietter. Å rett hadde jeg...
Har du sett for noen søte servietter?

Mandag morra blues. Og jeg har fastedag, så frokosten min hoppet jeg glatt over, siden vann og en sukkerfri latte var godt nok.

Og det er ikke bare jeg som får overraskelser, for i dag pakket jeg inn pakker til jentene mine og barnebarnet mitt som de skal få på julaften en gang. 
Hehe, sier ikke mer jeg nå!
Og min pakke nr. 15 måtte pent vente til jeg var ferdig med å pakke inn. 
Men etterpå fikk jeg og nyskjerrigheten åpnet opp dagens pakke. Nå skal neglene se så bra ut atte!

Etter trening hadde jeg mitt første "måltid"...
Smoothie med banan, frokostjuice, bjørnebær, blåbær og jordbær. Og selvfølgelig min sukkerfrie latte.
(Drikker også massevis av vann.)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar