fredag 19. desember 2014

Adventskalender 16-19!

Jeg har hatt det så veldig travelt at jeg har helt måttet hoppe over bloggingen av kalendergaveåpningene. Så her kommer alt på en gang!

Tirsdag, og jeg skulle forte meg å få alt ferdig, for jeg skulle besøke min far som var på sykehuset. Kan ikke huske at jeg hadde frokost den morgenen heller, var virkelig stresset for å få unna litt i huset for så å beøke far før jobb.
 Selv julekoppen glemte jeg, og i gammel vane tok jeg en av de vanlige koppene.
 Enda et par med treningstrømper, som jeg i skrivende stund har på meg, hehe! Da jeg endelig kom meg ut av huset og inn på sykehuset, kunne jeg visst bare holdt meg hjemme. Far sin ryggoperasjonvar så vellykket at han ble sendt hjem. Men fikk da følge ham til heisen og vinke ham hjemover.

Onsdag var litt pakkedag. Skulle ta med pakke til en kollega og en venninne, og ordnet med en julestrømpe til sjefen vår, så hun også får seg en kjekk overraskelse.
 Julekoppen var på plass, og fikk i meg litt frokost også.
 Denne nydelige julepynten lå inni dagens pakke. Litt frostet på toppen og sne inni sammen med et langt strå. Den er såååå fin! Hadde to fra før, så nå skulle denne få henge sammen med dem. Men måtte hive meg rundt å gå på jobb...

Dag 18, og jeg trodde jeg hadde riktig så god tid. Men den gang ei, min yngste datter følte seg ikke så vel, og var sendt til sykehuset for kontroll. Og jeg måtte selvfølgelig hente henne nede på kaien, der hun kom med båt. Så slapp hun stresse med bussen. Stakkar, ikke noe godt med vondt i magen. 
 Når jeg kom hjem kunne jeg slappe av med min vanlige julete, og pakke opp nr. 18.
 Og her fikk jeg enda en julepynt, lik den forrige. Og  NÅ fikk jeg tid å henge opp. Nå er det så fint i mitt hvite hjørne.
 Håper dere kan se litt hvor fint det er blitt. Jeg er hvertfall fornøyd...

I dag reiste jeg rett på trening, og så var jeg hos min naprapat. Hun fikk julestrømpen sin, og hun ble jo så glad for den. Min søte naprapat! Hun fortjener den lille oppmerksomheten som jeg kunne gi henne!
Det var godt å sette seg ned med frokost og nyte den sammen med pakken som ventet på å bli åpnet.
 Og i dag fikk jeg noe jeg har tenkt lenge på å kjøper, for nå går det i rester til stor irritasjon hver gang jeg prøver å skvise ut noen dråper til mine tørre lepper.
Lypsyl kommer som sendt!!
Takk snille jenter!
Men nå er det de mest spennende gavene kommer. Jeg har ikke klemt, men har et godt øye... hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar