onsdag 26. desember 2012

Nå er det over for denne gang!

Selv om jeg sliter med vondt i hodet fremdeles, er jeg nok frisk igjen. 

Det begynte på julaften, jeg klarte ikke spise så mye, og desserten satte seg som en klump i magen. Det eneste som faktisk var litt godt var akevitten. Nå vet jeg hvorfor! 

Jeg spurtet mellom toalett og gaveåpninger. Og syntes nok at såååååå mye feit mat hadde jeg ikke spist. Men slik var det, jeg var syk! Da alle var klar for sengen, lå jeg over toaletten og spydde. Natta var grusom og den vel planlagte frokosten foregikk uten mitt selskap.

Hele dagen sov jeg. Frøs og svettet om hverandre. En hel juledag ødelagt. Stakkars samboer, han syntes det var en merkelig julefeiring denne gang. Men ingenting å gjøre med det.

Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få sove den natta, men vips så var det morgen. Har ikke sovet så godt på mange uker. Sov gjennom hele natta!!! Vi listet oss opp på kvisten, hunden og jeg. Og morgentur ble det på oss. Jeg ryddet og vasket etter julaften, og la duk på bordet og tente noen lys. Hadde den første kaffen siden julemorgenen. 

...og jeg tenkte:

"Det er jo litt jul igjen enda!"

Slik så det ut på julaften hos meg:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar