lørdag 1. desember 2012

Der hadde jeg pyntet til jul.....

Man skal ikke si at jeg er en sinke, men pleier da alltid å pynte til jul 1. desember. Så hvorfor var jeg en dag før tiden denne gang? Ikke hadde jeg noe hastverk, ingen planer, og skulle bare nyte lørdagen i fulle drag. Så hvorfor pyntet jeg til jul en dag før jeg normalt skulle???

Tidlig fredag begynte jeg. Etter endt trening og en stk. julefilm godt rigget i sofaen, kom dette på plass.

Så ble resten av huset ferdig:

Litt innsyn i stua mi. Snømann og kasser er kjøpt på Feel.

Ute på gangen. Kassen er snudd på hodet, og er fått på Nille Maxisenteret.

Lørdag morgen og vi (jeg og mannen) gikk på trening. Men da jeg kom hjem og ville nyte en frokost i mitt julepyntede hjem lå det en melding på FB om "når kommer du på jobb, bare litt forsinket???"

WHAT???? Skulle jeg på jobb i dag??????? Visst så, jeg var satt opp som ekstra den lørdagen, å visserlig kom jeg en time for sent på jobb. Men jeg kom meg dit hvertfall, selv i sterkt snøfall og snigler på motorveien. 

Så da var det vel en mening med at jeg skulle pynte før 1. desember da! Bare det at jeg ikke visste det selv.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar